donderdag 19 januari 2012

Platenzaakstickers #35



Simonis geeft de toon aan!
Simonis
Beijerlandselaan 29
Tel. 851160
Rotterdam

Op achterzijde Golden Earring, 7", Instant Poetry, Polydor 2001.518 (Nederland, 1974)

Een erg toepasselijke sticker voor een platenzaak. Alles zit er in: een LP en een platenspeler.
Momenteel zit op dit adres in de Rotterdamse Botlek sporthuis 'De Kuip'. De winkel bestond in ieder geval al in de jaren 50. Op de site Rotterdam toen en nu staat dat Simonis platen leverde aan bioscoop Colosseum eveneens gelegen aan de Beijerlandselaan.

1 opmerking:

  1. Dor jou blog weet ik dat ik een vinylofiel ben ,want ik stroop menig krinloopwinkel en rommelmarkt af naar het zwarte goud. Zo kom ik ook de sticker van Simonis uit Rotterdam zuid weer tege. En daar kocht ik in de jaren 60 al mijn zwarte schijfjes.

    BeantwoordenVerwijderen