dinsdag 10 januari 2012

Platenzaakstickers #33



Louis Carpaij
Muziekstudio "H.M.T."
2730 Seedorf/W.Dld.
Tel: 04281-3279

Op voorzijde Fairport Convention, LP, Rosie, Island Records ILPS 9208 (UK, 1973)

Het ligt voor de hand dat er een verband is tussen de in het Duitse Seedorf gelegerde Nederlandse militairen en deze platenzaak. In 2006 werd de legerplaats opgeheven, maar toen zal de Muziekstudio al wel verdwenen zijn. Het heeft er alles van weg dat de Muziekstudio in een van de drie militaire huizen gevestigd was, namelijk H.M.T. (Humanistisch Militair Tehuis).

2 opmerkingen:

  1. Muziekstudio HMT was geen platenzaak, maar een kleine studio, waaruit ik (Louis Carpaij) in de begin jaren '80, vrijwel dagelijks 2 uur radio maakte, voor de militairen die het HMT-Seedorf bezochten. Die LP was van mij en wat ik me er nog van herinner, was dat de muziek op die LP/in de groef, te horen was tot aan het label in het midden van de plaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je opmerking, Louis. Het is niet de enige LP met een sticker van je studio in mijn collectie. Ik heb geen idee waar ik ze gekocht heb, maar het moet haast wel op een en hetzelfde adres geweest zijn.

      Verwijderen